Mariaschool Taandersplein

Peuterschool Mariaschool Taandersplein van De Rotterdamse Peuterschool is gevestigd aan Taandersplein 3 in Delfshaven. Op de peuterschool wordt nauw samengewerkt met basisschool Mariaschool Taandersplein. Op deze manier wordt de stap naar de basisschool letterlijk en figuurlijk kleiner!

Ben je benieuwd naar het inspectierapport van de GGD over deze peuterschool? Onder in het scherm vind je de link naar dit rapport. Je wordt dan naar de website van het Landelijk Register Kinderopvang en Peuterspeelzalen geleid.

Heb je vragen over deze peuterschool? Loop gerust eens binnen om je vragen te stellen, of om je kind in te schrijven.

Taandersplein 3, Rotterdam

Basisschool Mariaschool Taandersplein