Ukkiegroep Blijvliet

In Ukkiegroep Blijvliet kan je kind (0-2 jaar) samen met jou en andere kinderen spelen. Het is een veilige kindvriendelijke omgeving en er is allerlei speelgoed aanwezig.

In de Ukkiegroep ontmoet je andere ouders om te praten over het opgroeien en opvoeden van je kind. Onder begeleiding worden er leuke, creatieve activiteiten gedaan die passen bij de leeftijd van de ukkies. Ook is er een deskundige medewerker aanwezig voor advies en tips.

Kom je een keertje kijken? Bel dan naar 010 303 94 47

Hillevliet 96, Rotterdam