KC de Vlinder

Bij de Rotterdamse Peuterschool kan je peuter op een leuke manier spelen en ontwikkelen. We volgen samen de ontwikkeling van jouw kind. En jij hebt ook extra hulp voor vragen over opvoeding en opgroeien. En een aantal uren voor jezelf.

Kinderen vanaf 2 jaar noemen we hier de ‘Rupsen’. Samen met de kleuters van basisschool De Vlinder ondernemen zij allerlei leuke dingen. Zo leren de peuters steeds weer iets nieuws op een speelse manier. In een kindvriendelijke en veilige omgeving met speciaal opgeleide begeleiders. Je peuter naar de peuterschool brengen, is in het begin even wennen voor jou en je kind, dat snappen wij heel goed!

Het is belangrijk dat peuters de wereld ontdekken. Is een bal rond? Wat voor weer is het buiten? Dit soort dingen leren ze bij ons. Niet uit een boek, maar door lekker te spelen. En met deze spelletjes kun jij als peutermama ook thuis verder.

Peuters vinden dit zelf ook leuk en interessant. En zo leren ze spelenderwijs beter praten, vrienden maken, voor zichzelf opkomen, bewegen en veel meer.

Je peuter went ook al een beetje aan de basisschool. Dat maakt de overstap wanneer je kind 4 jaar is straks een stuk makkelijker! En basisschool De Vlinder weet dan al precies wat je kind nodig heeft.

Is jouw kind jonger dan 2? Dan is de Ukkiegroep de Vlinder misschien wat voor jou! Daar speel je samen met je peuter en andere kinderen. Er is een heleboel speelgoed en baby’s zijn ook welkom. Heb je vragen over het opvoeden? Onze collega’s helpen jou ook verder. Of praat gezellig met andere ouders bij een kopje koffie of thee.

Vragen? Bel ons of loop eens bij ons binnen om rond te kijken. Meteen je kind aanmelden kan ook.

Beoordelingen via VerbeterMeter

Albregt Engelmanstraat 34, Rotterdam